Wednesday 1 July 2009

Attack

Idag när jag letade efter bloggflickorna i St James' Park så blev jag attackerad av en cyklist-hatande psychogubbe. Han hatade tydligen cyklister mer än något annat och bestämde sig för att jag var ett bra objekt att ta ut sin aggression på. Först knuffade han mig och skrek en massa fula ord, jag cyklade ifrån, men sedan kom han igen och ställde sig rakt framför mig och började skrika och sparka på cykeln. Han var helt galen.

Jag började till slut gråta efter en jobbig och lång dag på jobbet, jag hittade inte tjejerna i parken och allt var bara för mycket.

Ibland känner jag bara att jag orkar inte ta några jäkla påhopp längre. Jag menar, har jag inte nått min kvot för i år? Jag känner mig skör men stark ändå. Stark kämpeanda men ändå så väldigt bräcklig.

3 comments:

Stina i London said...

Jag tycker det dar bara ar for hemskt, du ska VERKLIGEN inte behova ta sant. :(

Kram

Anonymous said...

Ma, det later ju helt galet!!! Vilket psycho!


xx Linda

Zaba said...

ja jag har träffat på några cyklepshycos i år med. man är inte ens i närheten av dem men ändå spottar de ur sig hur dum vi är på cykel etc etc.

Hoppas det känns bättre nu.