Tuesday 7 July 2009

Lunchrast

Vad gor ni pa era lunchraster? Jag ater ofta mat framfor datorn - och forsoker gora allt sadant dar nodvandigt.

Den har lunchrasten har jag agnat at att leta bostad i sodra London, East Dulwich och har redan fixat tva visningar tills pa lordag. Jag har aven hunnit med att leta efter en apartment i Kroatien dit vi aker om nagra veckor, tank att man kan hyra ett helt hus med pool for 100 euro per person for en vecka. Inte daligt.

Dessutom har jag hunnit fylla i ett formular for skolan, skickat nagra e-mail och last bloggar.

2 comments:

Anna said...

Och så hamnar du närmare mig i södra London :D

Jag brukar också hamna framför datorn med min lunch. Ibland tar jag en liten promenad till M&S eller Tesco, och ibland får jag någorlunda vettiga saker gjorda framför datorn också. Idag beställde jag matleverans till helgen samt lite kläder, det måste väl räknas som någorlunda ordentligt ;) Bloggläsning också förstås!

Zaba said...

Brukar ofta jobba med lunchlådan framför datorn.

Har jag tid men är fattig så blir det surfning med matlåda framför datorn.

Har jag tid och råd så blir det 101 olika ärenden samt god lunchmat eller lunch ute med kollegorna.