Thursday 30 July 2009

Hemma för att packa om resväskan

Nu är jag hemma i London igen, åh, det är alltid skönt att komma hem tycker jag även om Sverige och Kungsör var jättemysigt. Jag tyckte att jag lyckades hålla mig ganska lugn där hemma, satte inte så hård press på mig själv utan tog en dag i taget, bråkade inte med någon familjemedlem och la mig heller inte i när andra bråkade.
Left it alone.

Jag ska tillbaka till Sverige om tre veckor igen för en långhelg, en utav mina närmaste kompisar ska gifta sig i Stockholm och jag ska även hälsa på min bror i Göteborg en supersnabbis och hans lilla tjej Esmeralda som ska ha 2-års kalas.

Nu ska jag packa om väskan, i morgon förmiddag flyger jag till Kroatien. Andra dagen i rad som jag ska trängas på Stansted.

Ha det så bra mina fina läsare, och tack så otroligt mycket för era fina kommentarer i det förra inlägget. NI ÄR BÄST!

S xxxxx

No comments: