Thursday 2 July 2009

Idag hatade jag män, bara för en dag.

Ush idag har varit en jättejobbig dag. Efter det som hände i St James park igår kväll så har jag kännt mig helt slut.
Eftersom jag har erfarit mycket fysiskt våld och aggression från tidigare förhållande med min psykopat-expojkvän, plus andra killar så triggar händelser som det i parken igår något inom mig. Och i år har det varit alldeles för mycket. I Oktober förra året vaknade jag upp 05.30 på morgonen och hade en psyko-man i mitt sovrum som brytit sig in i huset . Någon månad efter det hade vi ett till inbrott. Nu under våren har min fd ex-pojkvän försökt att ta sig tillbaka in i mitt liv och jag har fått söka legal advice och är numera utrustad med en solictior och ska ta honom till court om han inte lämnar mig i fred. För någon månad sedan när jag var på väg till Cissi's födelsekalas så kom det fram en man och hotade mig och försökte ta min cykel.
Och så igår blev man attackerad av en annan psykoman som puttades och sparkades, skrek fula ord och hotade.

Det har varit alldeles för jäkla mycket skit med aggressiva män. Snälla gud kan du göra så att dem lämnar mig ifred ett tag?

Idag har jag varit så jäkla förbannad så jag har inte ens kunnat prata med en man utan att vara arg. Och jag vet att jag inte borde lägga skulden på alla män i hela världen men jag har inte kunnat hjälpa det idag. Ilskan kommmer efteråt, i stället för att bli arg på psykomannen i parken igår och försvara mig så har jag gått runt och sagt 'Dont you fucking talk to me' idag när någon försökt säga någon cheesy line.

Men vilken tur att jag har mina underbara vänner runt omkring mig som stöttar mig. Min älskade Andrea hade köpt blommor åt mig, jättefina solrosor, och EJ tog mig ut på middag. Incidenten igår var inte så farlig, men det är bara det att med min historia så blir det en helt annan grej.

5 comments:

Ems said...

Usch sa mycket som hant under aret. Inte konstigt att detta var toppen pa isberget. Om du behover nagon sa finns jag ocksa har for dig.

Om du behover ta en rast ifran storstaden och allt som hant sa ar Richmond Park ett bra alternativ for att fa tillbaka lugnet. Bara mejla om det ar nagot.


Kram
Ems
xx

Anna said...

Man får tänka så ibland. Ibland är det liksom okej att hata alla män / hundägare / busschaufförer... ja, du fattar. Stor kram till dig.

Zaba said...

Japp jag är också arg på män, men tack vare en underbar pojk så hatar jag inte alla män.
Var tvungen att skriva av mig också, kändes ganska skönt att kalla honom idiot och få ett utlopp.

Hoppas du får en lång frist ifrån idioter, det förtjänar du.

Anonymous said...

jag har lite dåligt samvete att vi (jag) inte gjorde st♫8rre grej av det här i tisdags, det är ju faktiskt för jävligt och det känns som det blev lite bortpratat - det var inte meningen!!!

om du vill/behöver hjälp eller så så säg till! kram

SW said...

Ems: Nej det har blivit lite översvämming på den kanten. Tack för ditt stöd! Kram

Anna: Ja absolut, jag tycker man har rätt att vara lite arg ibland, bara det inte går för långt. :)

Zaba: Jag tycker du gjorde helt rätt i det du skrev om! Bra att det finns människor som vågar.

Miss Romarker: Nej få inte dåligt samvete! Jag behövde inte prata om det just då, ville bara ta det lugnt och umgås med er. :)