Saturday 18 July 2009

Lugn helg i sikte

Godmorgon! Snart ska jag iväg och träffa min kompis Helen vid Kenwood House på Hampstead Heath. Kenwood är verkigen jättevackert, som taget ut en Jane Austeen film. Jag har alltid drömt om att få gå på en romantisk dejt där men det har inte hänt, än så länge, så därför drar jag med mig mina kompisar i stället! :)

Resten av helgen blir rätt så lugn, i kväll ska jag och Angelika laga middag tillsammans och i morgon ska jag skriva på kontraktet för nya lägenheten, träffa Cara på Portobello Road och senare vara talare på ett möte i Notting Hill.

Och just nu är jag så hungrig att jag håller på att svimma, feed me!

3 comments:

Marliina said...

Aldrig hort talats om Kenwood. Vad ar det som ar sa speciellt med det? Och vad gor man dar?
Alskar att se nya delar av London sa blir kanske nasta utflytsmal da :)

ingrd said...

hej! jag tror jag gick förbi dig och din kompis idag i hampstead heath, du ledde din cykel och ni pratade svenska så det måste varit du, haha. Bra blogg förresten!
mvh ingrid

SW said...

Marliina - åh det är jättemysigt. Det är en plats på Hampstead Heath - du måste åka dit för att uppleva det!

Ingrd - oh wow! Haha du skulle ha sagt 'tjenamors!' :)