Saturday 25 July 2009

Familjeliv

Jag älskar verkligen min familj men kan tycka att det är ganska svårt att umgås med dem, allihopa. Det är förväntningar och krav på familjelyckan. Drömmen om skratt, dans och blomsterkransar. Önskan från alla håll att det är så verkigheten kommer att se ut. Och besvikelsen som uppstår när det inte är så.

Men jag har bestämt mig. Även om det tar emot så försöker jag ge av mig själv. Så därför, ska jag sluta fly in i datorns värld för ett tag och i stället delta i nuet. Det kan jag göra, en dag i taget, även om det tar emot.

1 comment:

Em said...

Ahh jag vet precis vad du menar. Visar man nagon kansla som inte overensstammer med deras lyckliga fantasi varld blir man inte sadar valdans bra bemott. Men gor sa, ta en dag i taget, det har verkligen raddat mig denna veckan.Det ar en fantastisk filosofi att leva efter.

Stor Kram
Em
xx