Wednesday 20 May 2009

Cake, cake , cake!

Gud alltsa, jag ar inte sa lite seg idag. Och min efteratt igar som jag at pa Pizza Express, banan och dairy product (also called Banoffe Pie!)verkar ha triggat NEED FOR CAKE. Sjutton gubbar ocksa, jag som hade varit sa duktig och inte atit muffin, cheesecake eller ngt liknande pa fyra dagar.

Nej kare lasare, ni behover inte oroa er, jag har ingen atstorning av nagot slag. Daremot blir jag valdigt latt beroende av saker och jag ater alldeles for mycket socker, darfor har jag forsokt att borja dra ner. Och det basta sattet for mig att bryta ett beroende ar att kora cold turkey, sa, jag bestamde mig for att kora ett withdrawal fran kakor ett tag, bara for att kunna sluta med min vana att ata nagot sott varenda dag. Men igar nar jag presenterades med Banoffe Cake sa gav jag alltsa in. Och idag ar jag trott och ser flygande chokladmufffins i taket....hmm. :)

Det lar sakert bli mer godsaker i kvall, jag ska namligen till Maggie Jones i Kensington och fira min kara kompis Cara's fodelsedag!

Nej, wake up Sofia and back to work!

4 comments:

Zaba said...

Guld shortsen så klart. Tänk Kylie Minogue.

Anonymous said...

men du, tank da om du tagit glass ocksa :)
tack for igar, supertrevligt!

hoppas vi far mojlighet att ha cykelskola, jag funderade pa det hela dagen idag! ha det bra!

Anna said...

Men det vet du väl att man har ätstörningar om man bloggar om mat? Det här håller ju inte ;)

SW said...

Zaba, ja men självklart. En guldrumpa får det bli till mig. :)

Missromarker, Tack själv, jag hade det verkligen superkul. Ja men säg bara till när du vill ha cykelskola!

Anna, nej just ja...det glömde jag bort! Haha:)