Thursday 21 May 2009

Cykelhandskar

Jag har varit på en jättetrevlig middag med Cara och hennes vänner i Kensington, orkar inte skriva om det nu för jag är så otroligt trött. Men, titta vad jag köpte idag! Jättefina cykelhandskar, jag har nämligen börjat få små förhårdningar på händerna (kan man säga så?) efter all cykling, och det känns inte bra så därför har jag nu investerat i ett par riktiga cykelhandskar som skyddar huden. :)

Cyklade genom Hyde Park och Kensington Garden på vägen till Highstreet Kensington, underbar sommarkväll!


Jag och en konstig min, men visst passar handskarna fint?



Fina och väldigt bra för händerna



Hyde park är härligt att cykla genom



Kensington Gardens

2 comments:

Stina i London said...

Ah vilken mysig cykeltur! Jag forsoker alltid dra mig igenom Hyde Park om jag kan da jag ar ute och gar.

Handskar ar en bra ide, det ar sa latt att fa valkar! Jag har ett par som jag ska anvanda da jag tranar Body Pump, men tyvarr sa glommer jag alltid :)

SW said...

Stina, japp jag älskar att cykla genom Hyde Park - speciellt tidigt om morgonen när många är ute och rider. :)