Friday 8 May 2009

Jag och tant Astrid



Här sitter jag med världens mjukaste katt, gosigare katt får man leta efter...
Jag har haft en bra dag på Priory, fick göra min första assessment så det var kul! Assessment gör vi med nya patienter när de precis har kommit in, en liten utredning om vad de har för slags problem, hur deras livssituation och historia ser ut. Det gick bra och än så länge har jag inte fått ta hand om någon pedofil, yxmördare eller liknande...:)

På eftermiddagen hann jag med en snabbfika med min kompis Sara. Nu har jag precis kommit hem, ska fräsha upp mig lite, gosa lite mer med kissarna och sedan bege mig in till stan och till mitt fredagsmöte. I morgon blir det en tidig start för mig, jag ska vara talare i Chelsea klockan 8.30...hmm, what a great way to start the day!

Ha en härlig kväll allihopa
S x

No comments: