Thursday 7 May 2009

Tack , bloggen!


Det gick otroligt lätt att skriva klart loggboken, och vet ni vad, jag har bloggen att tacka! Jag är nämligen inte sådär jätteduktig på att föra anteckningar varje dag, något vi bör göra för att kunna skriva en bra loggbok. Men vilken tur att jag bloggar i stället. När jag satt och skrev om mina små uppenbarlser i min egna personliga utveckling de senaste månaderna så var det ganska svårt att komma ihåg datum och andra detaljer, men som tur var har jag faktiskt skrivit om de viktigaste här på bloggen, så allt fanns online. Där ser man, blogga är inte bara en rolig hobby som tar upp tid utan kan även vara otroligt hjälpsamt i vissa situationer!

Jag älskar mina torsdagsmorgonar, det är min lyxmorgon då jag slipper stressa iväg hemifrån klockan 7.30 som alla andra dagar. I stället sitter jag här i min over-sized skjorta, finskriver loggboken och dricker banan/hallon/havre-smoothie....muuumms! Tänk om alla morgonar kunde vara såhär stressfria.
Snart ska jag cykla iväg till skolan, 10 timmar av mindfulness...gosh.

S xx

1 comment:

Onsitelondon said...

Mindfulness ar nagot jag precis blivit medveten om. Har precis gatt pa nagra kurser i amnet och vi har en underbar larare som gor att vi alla sitter helt lugna utan stress.. Eller sa bara ror vi pa kroppen eller strechtar lite, later banalt men det ar underbart.

x