Saturday 24 January 2009

Almond Croissants and Coffee

Godmorgon eller god förmiddag käre läsare. Idag vaknade jag med ett sånt stort härligt leende på läpparna och allting känns faktiskt helt okej. Jag har sedan jul haft så mycket oro, panikångest och rädsla i kroppen och sinnet sedan december men idag har jag inte det. Så det känns jätteskönt!
Jag har dansat runt här på morgonen till Hot Chip och ska nu gå och köpa almond croissants från franska bageriet man måste ju fira med en mysig frukost såhär på lördagen.



Det går helt enkelt inte att sitta still när man hör denna låt. Men jag undrar vad folk tycker när dem ser in genom vardsgsrumfönstret och ser mig dansa som en tok i bara underkläder?

3 comments:

Anonymous said...

Vad underbart att vakna upp till en sådan lördag. Jag kände precis likadant, fram tills det att frukost och tidningsläsning var över. Den mysiga biten alltså. Nu är det bara rastlöshet och tvång som existerar. Idiotiskt. Jag ska hitta tillbaka, så resten av lördagen blir lika lovely som din tycks vara! :)
Och du, passa på att njuta!

Anonymous said...

Kul att du mar bra! :)

Vad galler grannarna sa brukar jag tanka att de far skylla sig sjalva som tittar om de stor sig pa vad jag gor ;)

SW said...

Linn, ja jag njuter och försöker alltid komma ihåg att vara tacksam...jag kan också bli otroligt rastlös ibland, det är därför jag sticker ut och cyklar några mil...:) Hoppas du mår bra och att du får en mysig helg!

Stina, haha...jo det är ju sant. Alla britter brukar ju alltid dra för gardiner så man inte kan se in, men det tycker jag ser så trist ut! Så de får väl glädjas åt synen:)