Tuesday 13 January 2009

Kalla mig gold digger...


...for just idag ar jag valdigt frestad av tanken att gifta mig med en kille som har lite stalar. Nagon som ager en stor lagenhet i Islington dar jag och katterna kan flytta in och bo bekymmerfritt. Jag har trottnat pa att betala hutlosa summor i hyra och tanker att losningen finns sakert bara runt hornet.

Kalla det gold digging. Kalla det omodernt. Tala om for mig att vi borde sluta upp med dessa konsroller.
Ah! Jag tanker UTNYTTJA dessa konsroller om chansen finns - klart som fan jag vill ha ett rikt liv med alla dess bekvamligheter! Tyvarr tror jag inte att mitt dromyrke kommer att leda mig dit, hjalpa manniskor ar namligen inte sarskilt lonsamt. Sa da far man se till att ha en plan B.

Och du, om du ser detta sa far du garna vara cyklist ocksa.
Ah vad jag alskar ytligheter ibland!

2 comments:

Anonymous said...

Haha, word!

Nat ska man val ha ut av att standigt vara det mest diskriminerade konet ;)

SW said...

Stina - precis! Kunde inte ha sagt det bättre själv . :)