Saturday 31 January 2009

i just can't get enough

Jag tappade min dator i golvet i morse och har nu en stendöd skärm! Så otroligt irriterande. Men som tur var så var det bara skärmen, allt på hårdisken är kvar.
Så det blir att köpa en ny laptop helt enkelt, jag ska göra det på söndag.
Jag är otroligt sömnig efter en hektisk dag som avslutades med galet rave på the Double club. Trevor Jackson spelade och vi dansade så hårt så jag svettades som man gör på ett intensivt träningspass!
Mina fötter värker och jag måste gå och lägga mig. Enligt klockan ska jag vara vaken om fyra timmar igen. I morgon åker jag till Southampton för att ta en ridtur i New Forest med Nina och Cara, back in town on Sunday.

Adjökens.

2 comments:

Anonymous said...

Aajajaj, vilken otur!

Jag borde tappa min dator (sa nasta gang du ska tappa en sa kan det fa bli min), sa att jag antligen tar mig for att kopa en ny.

Sa lange den fungerar har jag namligen svart att skiljas fran den.

Har spanat in en fin Dell Mini (finns i 9" och 12" tror jag) och en 12" skulle vara perfekt for mig. Bra handvask storlek! Dessutom sa har de bra support.

Lycka till i alla fall, for utan dator ar man inte hel.

SW said...

Stina, åh gud jag hoppas det inte blir en nästa gång! :) Jag ska traska i väg i snön nu och köpa en ny dator, vi får se vad det blir....eller om något är öppet? Jag menar det har ju faktiskt snöat. :)