Sunday 18 January 2009

Jag visste inte att helgen var till för att vila

Åh vilken hard core weekeend jag har haft. Igår var jag ute och dansade för andra kvällen i rad och kom hem kl 5 på morgonen. Ronnie Scott är verkligen ett ställe jag kan rekommendera om man gillar 50-60 talsmusik. Musiken var jättebra igår, dock tyckte jag att barpersonalen var lite snorkiga - de verkar inte tycka att det är kul att servera coca-cola och vatten! Efter det gick jag och EJ till en klubb på Frith Street och dansade lite mer. Vi får så otroligt roliga kommentarer varje gång vi är ute, folk kommer upp och frågar 'Are you professional dancers or something?'! Ganska komiskt. Vi har bara roligt, bryr oss inte ett skit om vad någon annan tycker och dansar lite halv galet ibland.
Idag har jag varit helt slut, somnade vid halv sex snåret i morse och vaknade av att Elliot ringde kl 11 och påminde mig om att vi skulle träffas kl 12 i Angel. Såhär i efterhand känner jag mig helt jäkla slut och funderar över hur jag ska kunna vila upp mig under helgerna och samtidigt ha kul? Jag menar det räcker ju inte att bara ha kul på dagtid, eller?

No comments: