Friday 23 January 2009

Friday

Åh så är det äntligen fredag igen. Veckorna går rätt så fort ändå även om det aldrig känns så i början av veckan. Jag är ledig idag och ska försöka plugga och jaga praktikplats. Om jag hinner ska jag också ta en springtur, jag har ju anmält mig till The LoveRun på Alla hjärtans dag. Rutten ser riktigt kul ut faktiskt, vi kommer att starta i Battersea Park som ligger söder om Themsen, springa upp till Hyde Park därifrån och avsluta i Regents Park.

Nej, nu ska jag börja dagen med att läsa min meditationsbok och gå och handla något riktigt gott till frukost.
Ha en härlig dag!

1 comment:

Anonymous said...

Vissa grejer blev ju hur bra som helst! Nästan så att det ser ut som om jag fuskat, men det gjorde jag inte!

Och Love Run ser ju ut som en jättetrevlig springtur :-)