Tuesday 27 January 2009

Det finns hopp

I fredags nar jag var ute blev jag glatt overraskad. Jag fick en uppenbarelse om hopp, hopp om att det faktiskt finns killar som vet hur man ska gora.
Jag dansade pa dansgolvet pa en nattklubb i Shoreditch nar en lang ung man plotsligt stod framfor mig och sa...
'Oh, can I just ask you a very straighforward question? I have noticed you all night, and I just got to take a chance...can I take you out to Madam JoJo's on Thursday evening?'.

Jag hade inte lagt marke till honom alls under hela kvallen, han maste ha varit pa andra sidan av salen. Men helt plotsligt star han dar nervost med mobilen i handen sa att han kunde fraga efter mitt nummer.

Jag skulle inte bli sarskilt ledsen om han aldrig hor av sig - men detta gav mig hopp, hopp om att det finns killar som vet hur man fragar ut en tjej pa riktigt. Jag ar sa trott pa alla taffliga faniga forsok jag far hela tiden.
Sweeeeeeeeeet!

2 comments:

Anonymous said...

Ah vad trevligt, mycket battre an alla dessa

'Kom och satt dig i mitt kna sa kan vi prata om det forsta som poppar up- hahaha!'

Creds till de som vagar fraga pa riktigt :)

SW said...

Stina, ja eller hur - annars råkar jag mest ut för killar som
stirrar intensivt
säger/svamlar 'öhhh you are hot'
'öhhhh....ööhhhh...öhhhhh...'
:)