Saturday 10 January 2009

Härligt får bli dagens ord



Åh vad härligt det är med helg. Det är alltid kul att vara på semester, men idag kan jag faktiskt säga...'Borta bra men hemma bäst'. Jag låg och gosade med mina katter i sängen idag, samtidigt som jag lyckades ta en ordenlig titt på min finansiella situation. Det är allid något jag gör med lite smått ångest, och det lustiga är att det aldrig är så illa som jag tror att det ska vara. Pengar finns det alltid, även om jag borde sluta spendera så hutlöst som jag har förmåga att göra. Därefter avnjöt jag en lång och mysig frukost med Angelika! Apelsinjuice, cinnamon&raisin bagels, greek youghurt med mango, kokt ägg och kaffe. Vi kom igång med våra interna skämt som inte många andra förstår förutom dem som någon gång har bott med oss.
Åh vad det är härligt att ha hjärtevänner i sin närhet!

No comments: