Thursday 15 January 2009

...

Jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan. Hade ingen lust att sitta och bli utvärderad för mina gruppterapeut-skills av 30 stycken människor när jag känner mig helt snurrig av feber. Dessutom har jag en viktig dag i morgon också, ska på intervju för nytt jobb på morgonen och det vill jag inte missa!
Så idag ska jag försöka ta det lugnt och äta nyttigt - ska även hinna med storstädning och tvättning.
Jag längtar efter varmare temperaturer och solsken...


En sensommar dag i Oktober nere vid Themsens strand

3 comments:

Anonymous said...

Nej men eller hur! Jag är helt hopplös - försökte gå upp tidigt imorse och gjorde smoothie och allt, och sedan glömmer jag dricka den förrän det nästan är dags att springa till tåget - inbillade mig att jag kunde häva ett pintglas med smoothie på ett litet kick. Det fungerar inte kan jag meddela... halva står kvar i kylen!

Krya på dig, hoppas febern går ner snart :-)

Anonymous said...

Krya pa dig! Du gjorde helt ratt som stannade hemma for om du inte vilar kommer inte febern att ge sig.

Kram

SW said...

Ja om jag skulle gått iväg till skolan idag skulle jag bara suttit där och mått dåligt, inte lärt mig något utan bara blivit sämre! :)