Saturday 17 January 2009

Eftermiddagsrapport

Jag städar mitt rum samtidigt som jag dansar till Hot Chip. Katterna latar sig i solen utanför fönstret och jag har hittat en disco-kjol i min garderob som jag hade glömt bort att jag äger. Nu måste jag bara ner till American Apparel idag och köpa den svarta bodyn som jag provade för några dagar sedan.
Hmm. Jag tar tillbaka det där om American Apparel jag skrev för några dagar sedan. Man blir så jäkla het i deras supertighta små kläder, jag börjar förstå hysterin.
Så nu är min outfits till Ronnie Scotts bestämd. Jag går för ballerina-looken idag.

Herre Gud. När blev jag en sån girlie-girl? Vad hände med Sofia som bara gick i jeans och converse?

1 comment:

Anonymous said...

Men tack, vad glad jag blir :) Motivation saknar jag ofta, likaså inspiration, men matlagning är ett sådant där intresse jag har som verkligen får mig att må bättre när jag pysslar med det, så i och med stressen i arbetslivet etc. är det en riktig gudagåva. Om jag ändå slapp städningen efteråt!