Sunday 4 January 2009

en högst oproduktiv dag

Efter fyra härliga dagar i Skottland kom jag sent igår kväll hem till London. Tillbaka till verkligheten. Räkningar som vill bli betalda, katter som fällt hår, tvätt som måste tvättas, plugg som inte längre kan ignoreras och ja...det ansvarskrävande vuxna livet helt enkelt. Så idag har jag....inte gjort ett jävla skit. Eller jo, ett AA-möte kom jag faktiskt iväg till. Men annars har dagen mest bestått av att inte lyfta ett finger. Väskan är inte uppackad, någon tvätt har inte tvättats och något plugg har verkligen inte blivit av.

Men i morgon ska det bli andra bullar. Kanske jag får ner något i min loggbok i natt. Jag verkar kunna skriva bäst om nätterna. Dessutom borde inte 3000 ord om mig själv vara så himla svårt, self obsessed som jag är.
I morgon ska min älskade vän Sarah firas, 2 år drogfri. Hurra hurra hurra!!

No comments: