Monday 20 April 2009

Girlfriends

Jag måste bara få berätta hur mycket jag tycker om mina älskade tjejkompisar. Jag vet inte om tjejkompisar blir lite extra värdefulla när man är singel, man har liksom ingen partner att berätta allt för så därför kommer man närmare sina kompisar i stället. Vad tror ni? För mig har det varit så i alla fall.
Jag och mina tjejer har det väldigt roligt ihop. Visst är de väldigt söta allihopa? Synd bara att Anna bor så långt bort.


Anna, jag och Ida


Jag o EmJ


Angelika o jag


Dessa vackra pinglor betyder så oerhört mycket för mig och jag är verkligen glad att jag lyckats lära känna dem. Vi spenderar väldigt mycket tid tillsammans, inte så konstigt kanske då jag bor med Ida och Angelika. Anna brukade vara min partner in crime innan hon flyttade till Spanien, men jag hoppas att vi ses snart.

Yay for girlfriends, life is so much better with you!

5 comments:

Stina i London said...

Ja vanner ar otroligt viktigt! Det som ar sa bra med dom ar dessutom att man valjer dom sjalv (i jamforelse med familj) och man kan ha fler an en (i jamforelse med pojkvanner). Sa pa satt och vis ar det mindre komplicerade men ack sa givande relationer.

Sjalv har jag mest killkompisar, men same same pa nagot vis.

Kram!

Anonymous said...

Hej du,

Snubblade över din blogg för första gången. Läser alltid Stinas och eftersom det fanns en länk till din tänkte jag ta mig en liten titt. Har nu suttit här i snart en timme och läst. Kunde bara inte sluta. Skummade bland äldre och äldre inlägg, längre och längre tillbaks tills jag kom till det sista...

Jag vill bara säga att jag tycker att det du skriver är otroligt starkt, otroligt rörande och väldigt, väldigt viktigt. Här sitter man och tror att man har det lite taskigt för att det regnar eller för att favorittröjan inte var ren i morse när det finns folk som verkligen upplevt något hemskt och tagit sig igenom det. Jag beundrar dej för vad du gjort och beslutet du tog den 29 juli 2007.

Tack för en upplevelse! Jag önskar dig allt gott i fortsättningen. var stark!

Många kramar,

Charlotta

Fröken Förvirrad said...

I couldn't agree more :) Och jag saknar er verkligen därborta, har inte hunnit skapa mig ett lika starkt nätverk med girlfriends här borta. Är så himla sugen på att komma och hälsa på!

Kram kram

P.S Det är jättekul att läsa din blogg, jag gör det regelbundet även fast jag är kass på att uppdatera min egen! Keep it up!

SW said...

Stina, haha ja du har helt rätt, och killkompisar är också väldigt bra att ha, jag har precis börjat lära mig hur sådana relationer fungerar...

SW said...

Charlotta, välkommen hit och vad glad jag blir att du uppskattar det jag skriver om...your comment made my day!

Anna, antingen kommer du hit med basta eller så får vi mötas upp i Valencia eller nåt?? KRAAAM.