Tuesday 14 April 2009

Talare, jag?

Det verkar som jag ska på turné nu i veckan. A little tour around London. Som talare på olika möten. I morgon på något sjukhus i Camberwell, på Torsdag på Portobello Road inför 100+ människor och på lördag morgon i Chelsea.
Knasigt att allt händer på samma gång.

Det där mötet på Portobello Road är verkligen stort, ett utav de populäraste i London tror jag. Så ska lilla jag sitta där och snacka oavbrutet i 30 minuter. Lär väl inte bli något större problem, jag får försöka se glad ut och fokusera på någon i publiken som ser intresserad ut.
Hmm.
Okej, jag har en busy vecka framför mig. Jobb, plugg och praktik, och ja, en hel del med möten som ni ser.

Natti natti

2 comments:

Karin said...

Wow, vad spännande det låter! Vad ska du prata om, vad är det i för sammanhang?

SW said...

Karin, jag ska prata om hur man tar sig ur missbruk...