Friday 24 April 2009

Last.fm och frulle

Jag upptäckte Last.fm för några månader sedan, jättebra sida där man kan få lyssna på alla sina favoriter! Ni vet väl om att jag inte kan leva utan musik, jag lyssnar nästan alltid - om det inte är från datorn så är det på i-poden. Jag har en väldig blandad smak, allt från hårdrock till Gloria Gaynor. Musik som jag aldrig tröttnar på är Foo Fighters, Regina Spektor och Ane Brun. När jag är riktigt arg lyssnar jag på tonårsmusik på högsta volym (typ Rage Against the Machine!), men det händer inte sådär jätteofta längre utan brukar oftast hoppa runt i glad dans till Hot Chip...

Nu ska jag äta en sen frukost, gott bröd med kaviar och Oboy...jag är fortfarande 10 år gammal verkar det som. Lite senare ska jag träffa en gammal kompis Cissi och hennes dotter Lea som är 6 månader gammal! Oj oj oj, spännande med alla dessa barn som blir till. Man märker en viss skillnad när man kommer hem och träffar kompisar som pratar om husköp, barn och bil. Ehm, ja själv hyr jag en lägenhet tillsammans med kompisar, äger en cykel och inte så mycket mer, och pojkvän....eh..vadå?
Kul med kontraster!

Ha en härlig dag allihopa.

3 comments:

Stina i London said...

Du har 2 katter med! Hog familjestatus ;)

Cissi said...

Nu ger jag mig till känna :)
Mycket trevligt det var och ses idag!! Du det är inte illa och bo i london, har en här hemma som är lagom avis :) hihih

SW said...

Stina, haha ja just det, katterna lär ju ge några vuxenpoäng!

Cissi, BRA DÄR, skitkul att du läser här inne. Superkul att ses idag!! KRAM