Wednesday 8 April 2009

Jippie!

Jag har gjort sista arbetsdagen den har veckan! Skolan har stangt pga pasklov och fran Priory har jag ocksa ledigt, sweet! Sa fem lediga dagar i strack, inte daligt inte,
Sitter har och funderar pa om man ska fira pask. Jag har inte firat pask pa manga ar och vet inte riktigt hur man bar sig at, jag menar jag ar inte sadar supersugen pa kokta agg.....vad mer gor man? Ska kanske forsoka fixa ihop nagot paskigt hemma med Angelika, Ida aker till Sverige sa det ar bara jag, Angelika och katterna hemma over helgen och nasta vecka.
Man kanske far ga till Scandinavian Kitchen och paskfika?
Hur som helst, det dar med smoothien och bagels fungerade faktiskt ratt bra i morse, jag klev upp tidigare an vad jag brukar gora, hann ata frukost utan stress och kande att blev en bra start pa dagen. Nar jag sedan insag att jag hade helt sjukt mycket atervinning att ta ut och stalla i var box utanfor huset sa blev det lite stressigare!

Nu ska jag forsoka plugga lite, tvn star pa i bakgrunden och jag forundras over hur lite jag vet om de olika programmen som visas. I morgon ska jag ta sovmorgon, plugga lite, sedan vantas en fikartraff med min van Tyra och pa kvallen drinks med nagra kompisar i Farringdon! Bring on the bankholiday weekend, lets hope for sunshine!

xx

2 comments:

Umma said...

Nu blir jag extremt nyfiken på vilka bagels du tycker om att smaska i dig? Något jag saknar sjukt mycket sedan UK tiden.

Och du, danke för din kommentar. Tycker om att läsa hos dig också, men jag kanske är för anonym ibland? Jag finns här iaf. :)

SW said...

Umma,cinnamon och bagels är min favorit. Mmmmums!