Thursday 23 April 2009

Och så var man i Sverige

Tjenamors!

Nu är jag i Kungsör. Resan hit var inte alls så farlig, jag tog overground från Canonbury till Stratford och sedan buss till Stansted. I vanliga fall brukar Stansted vara som 'hell on earth' men idag var det faktiskt ganska lugnt där och personalen var förvånardsvärt trevliga. Det enda som jag blev irriterad över var att jag tvingades betala £20 för att få mitt boarding card. När jag hade försökt skriva ut det hemma så gick det nämligen inte pga att något tekniskt fel, jäkla Ryan Air säger jag bara. Men eftersom vi bor så nära Västerås så är det så enkelt att flyga dit i stället för Arlanda. Det brukade ju även vara väldigt billigt men så är ju inte läget längre efter alla extra avgifter.

Jag har hunnit med både klippning, middag med mamma och promenad ute på landet. Det är fint här, maten smakar gott och luften är så ren. Uppdaterar senare!

No comments: