Wednesday 29 April 2009

Osammanhängande dimmigt inlägg


Har ni sett hur grönt det är utanför mitt fönster? Detta är något jag alltid har uppskattat, att det alltid är så grönt i London, speciellt om vårarna. Vackert!
Skulle nog inte klara av att bo i Sverige mycket på grund av att våren kommer så sent, vintrarna är ju så himla långa där. Just nu är det ungefär lika grönt som det är i Sverige runt skolavslutningen, syrenen har blommat i flera veckor och allting grönskar!
Lite skillnad jämfört med Kungsör och utanför mammas och pappas hus:


Nu låter det som att jag klankar ner på Sverige, jag hoppas att jag inte låter allt för negativ, jag tycker verkligen Sverige är jättevackert och skulle jättegärna ha en sommarstuga där att åka till eftersom naturen är så ljuvlig. Synd bara att sommrarna är så korta!

Jag mår mycket bättre idag, har haft min första feberfria dag. I stället har jag gått runt i någon slags koma och försökt att få i mig lite mat, men har ingen större aptit. Det känns ungefär som att jag har stoppat i mig en massa valium och att jag är inne i en dimma, så ursäkta om det jag skriver inte är så förstårligt.
Min bästis Emma Jane kom förbi och tog en kaffe med mig, hon har varit i Barcelona i några dagar och åker direkt ner till Wales nu i kväll. Antagligen kommer jag och min cykel ta tåget ner till Wales på Lördag morgon, jag o EJ ska ut på cykeläventyr!

Jag fick en liten present från Barcelona också, ett par röda cykel-ben-reflexer som lyser i mörker!Väldigt bra att ha om man har jeans på sig så att de inte fastnar i kedjan...(även om jag nästan aldrig går i jeans eller byxor).Bra kompisar man har som tycker om att köpa cykelgrejer till mig!

2 comments:

Zaba said...

Hahaha oroa dig inte för träningen om du får en maraton plats det blir faktiskt lättare att träna då eftersom man har något som motiverar.

Börja träna nu så kommer det inte vara några problem alls, jag missade ett antal månaders träning pga hälproblem och jag klarade det ändå.

SW said...

Zaba, okej, vad bra...tack för tipsen!