Tuesday 14 April 2009

Systemkamera


Dessa bilder är från i Söndags kväll när jag var på Psychedelic Safari vs Cramps Fetish Night i östra London, tagna av min bästa vän EJ som ni hör talas om så mycket. Och varje gång jag ser kort som är tagna med en systemkamera så blir jag sugen på att köpa en själv, men samtidigt så känns det onödigt eftersom jag inte är särskilt duktig på att fotografera. Jag ser så många människor med dyra kameror, men som inte alls tar några bra kort, just för att de inte vet hur man gör.
Så...hmm. Jag undrar vad jag ska göra. Kanske får be någon att ge mig en snabbkurs?

2 comments:

Stina i London said...

De flesta systemkameror har ju snabb-program sa det ar svart att misslyckas. Och fordelen med det ar att man kan lara sig eftersom och anda anvanda kameran under tiden.

Jag rekommenderar min Canon 1000D starkt, den har bra reviews, ar latt att anvanda, fina bilder och inte sarskilt dyr.

Livet blir roligare med en systemkamera ;)

Kram

SW said...

Jaha okej, så det kanske inte är SÅ svårt då. :) Jag ska kolla upp Canon, dina bilder ser alltid jättefina ut så givetvis tror jag på din rekommendation!
Kram