Sunday 29 March 2009

Alldeles för mycket


Åh idag är det verkligen inte bra läge att skruva fram klockan för min del. Jag har så mycket att göra och förstår inte riktigt hur jag tänkte när jag bokade in allt för den här helgen. Som tur var har jag lyckats skjuta fram på vissa mindre viktiga saker som dejter etc.
Igår kväll var jag på en jobbgrej till kl 00.30 - och jag var så trött efter att inte ha sovit mer än 4 timmar natten innan, så jag var tvungen att ta sovmorgon i morse. Strax innan kl 13 hoppade jag på min cykel i kjol och högklackat (det såg ganska roligt ut) för att möta min kompis Sara för lunch på Ottolenghi på Upper Street. Väl där var vi tvungna att vänta 20 minuter för ett bord...men det var det värt det. Supergod mat, kyckling med två sorters sallader och sedan morotskaka till efterrätt.
Nu har jag kommmit hem, ska städa mitt sovrum för annars kommer jag inte få någon ro till att plugga här. Det syns verkligen att jag lever ett hektiskt liv för tillfället. Så, städning och sedan plugg-maraton. Just för tillfället skriver jag en uppsats om cognitons, attentional biases etc...jag förstår det knappt själv för det är så invecklat och inte så otroligt intressant heller.

Right then! In to action.
S x

No comments: