Tuesday 17 March 2009

Ett trött inlägg

Jag har en känsla av att det kommer bli mycket skriverier här i bloggen om hur trött jag är. Gud så trist. Men det är sant. Allt jag känner för tillfället är ren utmattning, jag kom precis hem från jobbet och sitter här och väntar tills att min mat blir kvar (den står i ugnen) - sedan har jag otroligt mycket plugg att göra med en deadline på Torsdag. Det har gått två dagar och jag är redan otroligt trött på dessa långa arbetsdagar, över 10 timmar. Men det är mitt eget val, dessutom är det bara tre dagar i veckan så borde ju vara okej. De två andra dagarna är jag i skolan och på The Priory. Jag behöver ju inte jobba så mycket om jag inte vill. Men man gör vissa val här i livet, och jag har en väldigt hög hyra att betala (tyvärr), och jag tycker om min lägenhet för mycket för att flytta i från den till något billigare. Så, jag har gjort mitt val - jobba långa timmar, tjäna mera pengar och få bo kvar i mitt hem. Men ändå, idag är jag trött och jag blir inte piggare av att tänka på allt plugg jag har.

Och där tog energin helt slut. Kvällsmat kanske?

No comments: