Tuesday 31 March 2009

Jag klappar mig själv på axeln


Jag älskar mig själv idag. Mest för att jag har bestämt mig att göra så. Vissa saker kunde jag ha gjort bättre och vissa saker kanske jag inte borde ha gjort.
Jag borde kanske ha pluggat mer men jag stannade på puben lite längre än planerat, där träffade jag Cecilia och Anna och hade det så trevligt att tiden bara flög iväg!
Men jag är stolt över mig själv att jag gjorde bra ifrån mig på jobbet hela dagen, att jag pluggade på lunchen, att jag fick iväg ett viktigt formulär och att jag nu innan jag går och lägger mig ska göra en halvtimmas research. Jag är nöjd med att jag har försökt att tänka positivt hela dagen och inte låtit mina onda demoner till tankemonster ta över.
Idag kan jag säga att jag nöjt avslutar dagen med ett leende på läpparna.
Jag är sams med mig själv, gud vilken härlig känsla.
Godnatt!

4 comments:

Ces said...

Det var jatte kul att traffa dig! Hoppas vi kan fixa en helg i Cambridge...eler Hackney! :0) Kram

Anna said...

Superkul att träffas :-) Hoppas att du har sovit gott och får en fin onsdag! Kram

Toblino said...

har samma installning pa livet med! why not like yourself :)

SW said...

Ces o Anna, yes, en tur till camebridge eller hackney, vad som helst! :)

Toblino, härligt, ja precis, varför inte gilla sig själv, jag är ju faktiskt den viktigaste personen i mitt liv, ingen annan.