Wednesday 25 March 2009

a bit of waffle



Godkväll. Jag har gjort våfflor och ätit våfflor. Man kanske inte ser det på bilden men den dokumenterar min sista våffla för i kväll. Här sitter jag nu i klädd linne och pyamas och ska fortsätta plugga. Men först måste jag skriva av mig lite här på min blogg. Jag är så otroligt tacksam för alla fina kommentarer jag får hela tiden, det gör mig verkligen jätteglad. Det är kul att ni läser här inne och tar till av delar av det jag skriver. Det är liksom det som är meningen. Jag har haft några andra bloggar i mitt liv, t.ex denna och denna - båda väldigt pinsamma och när jag skrev dem skrev jag nog mest bara för att få uppmärksamhet. Eller njä, jag har nog alltid haft behov av att skriva av mig men nu gör jag det för att försöka sprida något slags budskap, inte bara skriva om mina bakfyllor och 'stackars mig' inlägg.

Hur som helst, tack ni som läser här inne, jag tycker det är jättekul att ni är intresserade av att läsa det jag har att skriva. Nu måste jag plugga, kanske återkommer senare i kväll. Jag har nämligen en skrivarlåga inom mig...

6 comments:

Anonymous said...

Hej igen! Ska snart sluta stalka dig :) Ville bara säga att jag skrev om din blogg i min idag, och länkade till den, och ville kolla om det är ok med dig? Annars tar jag självklart bort det. Det är bara mina nära och kära som läser, men jag vill ändå tipsa om din blogg, tycker du skriver så mycket bra! Såg att du varit inne och kikat och kommenterat också, vad kul! Och ja, jag tror att du förstår min Londonkärlek och -längtan..! Och varför jag måste tillbaka. Det bara är så, det är något, med den där staden.

SW said...

Karin det är bara roligt! Tack för att du nämde min blogg, superkul att du tycker om den. Kram Sofia

Ces said...

Gud va mysigt Sofia. Jag vill ocksa ha vofflor. Damn Detox :0(

Kram Ces.

SW said...

Ces, DAMN Detox! Men vad duktig du är som klarar det, det skulle jag tycka vara väldigt svårt. Du får tänka på slutresultatet:)

Toblino said...

ah, gjorde du helt egna vafflor?! lyxigt!! visst e de gott.

missa tyvarr semlorna pa Sca Kitchen, fast sen aldrig riktigt varit ett monster pa semlor.

ciao

SW said...

Toblino, japp klart det blev egna våfflor. Det är superenkelt..om man äger ett våffeljärn.