Wednesday 11 March 2009

Kvällens dejt

Jag kom hem för ett tag sedan efter kvällens dejt - det var faktiskt en otroligt rolig upplevelse.
Jag har dinerat två-rätters på en fransk restaurang med mycket god mat. Allt var precis som det ska vara på en lyckad dejt - jag kände mig assnygg och väldigt 'confident', han hade planerat precis vart vi skulle gå, han är cyklist, han betalade och jag skrattade väldigt mycket.
Det var bara en sak. Han ville hålla mig i handen när han promenerade mig till bussen. Hallå liksom, först och främst så hatar jag att hålla handen, speciellt med människor man inte känner. Detta är inte tillåtet på en första dejt enligt mig!
Men annars funkade allt bra. Jag kan tänka mig gå ut med honom igen om han frågar...
Sweet dreams
xx

4 comments:

Anonymous said...

harligt att daten gick bra, forutom den dar halla handen grejen...

Linda x

Anonymous said...

Det låter mysigt, förutom hålla-handen-tjosanet. Jag tycker också att det är rätt jobbigt under de trevliga omständigheter, känns som om jag sitter fast!

Anonymous said...

Assa halla! Halla handen? Det kan vara gulligt i ca 5 sekunder nar man varit tillsammans ett tag, men inte annars.

Kul dock att det var en lyckad kvall :)

SW said...

Nej jag vet inte vad det ar med att halla handen, for mig ar det nagot av det mest intima man kan gora...eller det kanns sa i alla fall! Som tur var lyckades jag slingra mig ur innan jag spydde. :)