Thursday 19 March 2009

Härlig förmiddag


Åh vilken ovanligt skön förmiddag jag har haft. Skolan börjar kl 12 idag så jag har tagit det jättelugnt och skönt. Jag har inte hunnit pluggat tillräckligt mycket den här veckan men vet ni vad, jag orkar inte må dåligt över det, solen skiner och jag tänker inte låta mig må dåligt över 'saker som jag kunde gjort bättre'-ångest. Gud så onödigt. Le och var glad, njut av nuet! :)

Jag gick och köpte frukost bara i kortärmat i morse, vädret är otroligt härligt. Katterna tycker också om solen, dem ligger och solar sig på platterna på framsidan. Tog lite kort, men vi behöver rensa i rabatterna, det får bli ett söndagsjobb.



Nu ska jag cykla till skolan. Oj det kommer bli svårt i min korta jättesöta lilla kjol som jag har på mig idag. Tur att jag har tjocka strumpbyxor! Haha, kjol och racer - vilken rolig syn.

3 comments:

Anonymous said...

How lovely! Jag pratade länge och väl med min bästa vän från Hampstead i går. Hon påstod att ni låg nära hela 18 (!) plusgrader, is that so?! Shocking! Jag som stoltserar med våra sju plusgrader här i Göteborg. Viktigast är väl ändå solskenet, men jag kan inte låta bli att sukta efter VÄRMEN också.

Anonymous said...

jag tycker tjejer med korta kjolar på racercyklar är JÄTTEHETA!!!! nästan lika heta som män i tighta jeans på racercyklar!

SW said...

Linn, jo det kan nog stämma, det har varit varmt här under dagarna!
Men värmen kommer nog till GBG så småningom...:)

Alexandra - jo det är hett som tusan. Men det vore nog ännu hetare om jag hade en man i tighta jeans och racer som sällskap?
ÅHH...