Saturday 14 March 2009

Can I take your legs out for a date?


Idag när jag och Angelika promenerade genom Canonbury i Islington så frågade en kille 'Can I take your legs out for a date?'. Hmm, undrar hur det skulle gå till?

Det har varit en härlig dag med fika på franska cafeet, shopping av ljus på Upper Street och årets första frappuccino.
Det är det jag kallar för vårtecken!
Dessutom har påskliljorna i vår trädgård slagit ut. Jippie! Stackare er som bor i Sverige har fortfarande snö har jag hört?
Nu väntas cocktails på Canonbury Lane och Upper Street. Laters! xx

3 comments:

Fröken Förvirrad said...

Haha...du har faktiskt jäkligt snygga ben, men jag skulle nog föredra en dejt med hela dej ;) Stackars de i Sverige, men inte för att skryta...här har vi över 20 grader och spenderade hela dagen picknickandes i parken i t-shirt ;) Kraaam

Anonymous said...

Du har grymt snygga ben! Jag har dock en battre fran mig till dig...

'Kan jag lana dina ben nastan gang JAG ska ut pa date?'

;)

SW said...

Anna - ja tack gärna! Dejt alltså. I am ALL yours...haha.
Och det där med 20 grader lät lite väl fuskigt, men det har nog varit i alla fall 15 grader här...skönt skönt. Kraaam.

Stina - haha, javisst, men dina är väl inte så pjåkiga heller?