Monday 9 March 2009

I'm back!

Äntligen fungerar internet igen. Angelikas man-friend Dave kom och fixade det...hmm, ibland är de bra att ha!
Helgen som gick var KUL! Jag var ute på Brick Lane igen och det var faktiskt en myckte bättre upplevelse än vad jag hade väntat. Brick Lane och området runt om kring spenderade jag väldigt mycket tid 2005-2007 under mycket onyktra omständigheter. Men det var faktiskt helt okej att göra en come back. Det var min kompis Shannon's födelsedag så vi firade henne på The Big Chill, det var väldigt mycket folk men musiken var otroligt bra så det var kul.
Det som är synd med Brick Lane är att allt stänger så tidigt, om man inte vill gå till 54 där alla är höga på både dittan och dattan.
Hur som helst - jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Bara efter en vecka av att inte ha bloggat ordentligt känns det som jag har tappat vanan. Men oroa er inte, den kommer nog igång snart igen.

Shannon, Tim och jag.

2 comments:

Anonymous said...

Vad kul att du ar tillbaka, har saknat dina dagliga updates!! :)

Kram

SW said...

Oh och jag har saknat mina underbara läsare!