Friday 27 March 2009

Bloody exhausted, I am.

Åh gud jag är helt färdig! Jag gick hem en timma tidigare från The Priory idag, redan vid 15.30 och kom precis hem. Nu ska jag äta lite mat och sedan hoppa iväg på cykeln till mitt vanliga fredags-möte i Covent Garden. Jag borde vara där 18.30 för hinna förbereda.
Helst av allt skulle jag helst bara vilja lägga mig på soffan och sova.
I morgon är det helg. Tyvärr har jag bokat in en frukostdejt (som jag ångrar nu) kl 10. Det var den enda tiden jag kunde denna helgen. För sedan har jag möte med en ny sponsir, efter det ska jag hålla ett litet 'talk' på ett möte vid Kings Cross och sedan ska jag även hinna med att plugga. Och på kvällen måste jag på en jobbgrej.

Många bollar som sagt. Dessutom kan jag inte sluta tänka och planera för min businessplan.
Det kommer bli bra, jag lovar er. Ibland undrar jag vad jag får alla ideer från. Aldrig i livet att jag någonsin trodde att jag skulle vara det minsta intresserad av att starta egen business, det skulle ju jag aldrig klara av. Men det var FÖRUT. Nu är det andra bullar som gäller och Sofia lyssnar inte på en massa sånt strunt längre.
Vadå, klarar inte av? Klart jag gör!

Over and out.

No comments: