Wednesday 11 February 2009

22.5 år gammal

Jag gjorde ett vuxenpoäng-test som jag hittade hos Anna. Enligt provet är jag yngre än min egentliga ålder.
22.5 år gammal!
Kanske beror på att jag mår näst intill illa när jag hör ordet STORHANDLA! För att inte tala om sambo. Och bil.
Jag spyr av tanken på villo, volvo och allt det andra. Vad är det nu? Villa, volvo och husvagn?
Whatever.
Det ingår inte i mina drömmar, inte än i alla fall....
Däremot önskar jag att jag hade lite mer av storhandlings-genen i mig, då kanske jag skulle vara lite mer ordningsam och faktiskt ha mat hemmma ibland? Det skulle ju faktiskt vara bra.
Hm, jag undrar vad jag ska äta till kvällsmat. Jag har pitabröd, hummus, mjölk och flingor hemma. Undar om man kan slänga ihop något på det? :)
Love,
eran trogna barnsliga 25-åring.

2 comments:

Anonymous said...

Villa, Volvo och vovve tror jag va?

Pitabröd och hummus är för övrigt en ypperlig kvällsmat ;)

SW said...

ja just ja, det var så det var! :)