Wednesday 18 February 2009

Shoes, shoes, shoes....

Stina i London skrev ett inlägg här om dagen om hennes brist på gummistövlar och jag känner så igen mig där. Trots att jag kommer från landet och älskar att gå långa promenader och vistas i naturen, så syns det inte om man kollar genom min garderob. Jag äger nämligen endast små högklackade skor, stövlar och pumps. Och converse såklart..
Och nu har jag gjort det igen, jag gick in på Office igår när jag hade en liten stund över, började prova skor - och blev störtkär. Like, we were made to be together. Så, här sitter jag med ett till par högklackade underbara skor.
Åh vad lycklig jag är. Åh vad jag älskar att springa runt på stan i dessa små underbara ting.

4 comments:

Anonymous said...

Oh my, de var inte lite fina! Ar de skona? Tyvarr tycker jag Office skor kan vara lite for oskona ibland, men fina ar dom oftast alltid!

SW said...

Stina, det är det som är så bra, för de är störtsköna! Superlätta och mjuka...perfekt! :) x

Anonymous said...

Sweet! De är skitsnygga!

SW said...

Anna, tackelitackar!