Saturday 21 February 2009

Välkommen Anna!


Åh, jag har upptäckt att jag har en ny läsare, nämligen Anna! Och det är inte vilken Anna som helst, utan MIN Anna, Anna-Lena, Anna Panna, min älskade Anna som jag har bott tillsammans med här i London i omgångar.
Nu bor Anna i Madrid, fråga mig inte varför. :)
Hur som helst. Jag blev så glad när jag såg att hon besökt mig så jag tyckte att hon förtjänade ett inlägg. Bilden är från tiden i östra London då vi bodde i ett radhus som höll på att falla ihop. Det var en väldigt suddig tid. Därav de suddiga ögonen?

Jag berätta mer om The Priory senare, jag har inte tid nu - ska ut i solen och promenera på hedarna. Jo, det stämmer, vi har hedar här i storstaden.
Laters!

1 comment:

Fröken Förvirrad said...

O tack så mycket...det var minsann ett varmt välkomnande som hette duga ;) ja du vet...känner för att skriva av mej lite ibland, tyvärr är jag ganska dålig på att uppdatera bloggen har jag märkt, lätt prestationsångest. Men jag ska försöka hålla den vid liv iallafall har jag tänkt! Och man kan ju alltid bli lite inspirerad när man läser din. Fin bild från en galen tid som du har hittat, hihi...Saknar er därborta på ön! Kram