Wednesday 25 February 2009

Telefonsamtal

Nu har tjejen vars bil jag cyklade in i igår ringt ca 15 gånger. Hon är i 20-års åldern, från Ilford (Essex!!) och aggressiv och bangla. Förlåt, vill inte vara fördomsfull , men efter att ha bott i östra London och blivit utsatt för påhopp och abuse från bangla-tjejer allt för många gånger så är jag minst sagt trött....

Jag sa till henne att jag väntar på att mitt försäkringsbolag att ringa tillbaka till mig, så jag kan inte ge henne något besked ännu. Därav började hon säga saker som;
- I need to get my car fixed tonight, yeah, tonight, do you understand?
Hon påstår att hon inte kan köra sin bil för att den har en liten buckla på bakluckan. Olagligt sa hon att det var, vilket bara är en ren lögn.
I've got a picture of YOU and your BIKE. I am gonna call the police if you don't sort it out TONIGHT.
Ehhhm, vad ska polisen göra? Och om hon smygtog ett kort på mig, hur ska det hjälpa henne i den här situationen?

Hon skrek och skrek och var aggresiv och kallade mig för 'thick' och slutade inte prata. Nu får mitt försäkringsbolag ta hand om henne. Hon har blivit påkörd av en cykel, herre gud, och försöker hota mig så att jag snällt ska ge henne massa pengar som jag inte ens vet att hon har rätt till.

No comments: