Tuesday 17 February 2009

Teater

I kväll ska jag på teater! Det är nämligen dags för galapremiären av A Memory, A Monologue, A Rant and A Prayer , producerat av Vday London och regisserat av min bästa vän Emma Jane. Det här året kommer alla pengar från biljettförsäljningen skickas till Kongo där man har byggt upp ett sjukhus för kvinnor och flickor som blivit utsatta för våld och våldtäkt. Jag tycker att det är helt fantastiskt att Vday teamet har jobbat dag och natt i flera månader för att sätta upp en teater, och dem skänker alla pengar till detta välgörande ändamål!

På torsdag är det premiär för deras andra show, The Vagina Monologues. Jag ska gå och se den på Lördag. Jag har hört från flera människor att den är helt otroligt rolig.
Det finns fortfarande några få biljetter kvar om ni är intesserade av att gå!

Dessutom är jag väldigt stolt över min hjärtevän som har lyckats sätta upp en West End Show - och sålt över 600 biljetter. RESPECT, girlfriend!


Jag och EJ - the director!






2 comments:

Anonymous said...

Åh, detta skulle ju jag kolla upp! Jag är ju ensam hemma i helgen också, behöver garanterat pigga upp mig. Det ser superkul ut!

Tack för kommentaren om maten också ;) Jag har gett mig sjutton på att bli bättre på balanserade måltider som alltid har en grönsak, vi får se hur länge detta håller i sig! Har till och med försökt göra matlista denna veckan. Kan bli intressant!

SW said...

Anna - om du vill se Vagina Monologues såg jag att det mesta är slutsålt, förutom på fredagen - men om du vill gå en annan dag kan jag höra om det går att hålla en biljett åt dig i dörren.
MMRP är inte slutsålt än! :)