Sunday 22 February 2009

Nattligt mat på Fulham Road

Igår kväll var jag och såg The Vagina Monologues på The Players Theatre vid Charing Cross - den andra teater-föreställningen som min best buddy EJ har regisserat. Vilken succe! Totalt utsålt, jättebra kritik och väldigt roligt.
Efter att ha minglat i teaterbaren blev vi lite hungriga och bestämde oss för att sticka till Fulham Road i Chelsea och äta mat på Vingt-Quatre, en restaurang som har öppet 24/7. Så klockan 2 AM åt jag en American breakfast som var väldigt god, men personalen var supersnorkiga! Det är så trist, man betalar lite mer än vanligt, allting är trevligt och gott, men stämningen förstörs totalt på grund av sura servitörer. Och enligt mig händer det allt för ofta när jag är ute och äter i de 'lite finare' områdena. Trist.
Jaja, vi var hungriga och mat fick vi...
Jag tog kort på EJ och min fur (fake, fake fake!!!) . Och mina skor. I love them. Don't you all love my shoes??


No comments: