Monday 16 February 2009

The Priory


Som ni vet ska jag göra min praktik på The Priory och jag börjar officiellt på Fredag! Det är med blandade känslor som jag gör detta. Självklart är jag superglad och tycker att det ska bli jättespännande, samtidigt känner jag även en viss panik, -Am I doing the right thing? Kommer jag att klara av det?...
Man får inget svar om man inte försöker! Hur som helst, i början kommer jag att få vara med och observera samt hjälpa till där jag kan. Efter en viss tid kommer jag att få ta hand om assessments på egen hand där jag kommer att ha en terapeut som observerar mig och ger mig feedback. Jag kommer också få vara co-facilitator inom gruppterapi och samt ge support till patienter när det behövs.
Så på Fredag kl 8.30 ska jag vara på The Priory som trainee therapist, hihi, det kunde jag knappast drömma om för ett par år sedan!
Korten tog jag med min mobil när jag var där och träffade min supervisor Bernadetta för första gången, visst är det fint?

2 comments:

Anonymous said...

Ah sa roligt och spannande.

Klart det kommer ga bra!

xx S

SW said...

legallysophie, ja jag hoppas det! :)