Monday 9 February 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Anna! Let's go.

Länka till personen som utmanat dej.


Skriv sju sanningar om dej själv.

Utmana sju andra personer.

Skriv en kommentar i deras blogg,så de vet om att de är utmanade.



1. Jag är lite missbildad. Om man tar röntgenbilder på mina fötter ser det ut som jag har frakturer i skelettet, men det är bara sprickor i benet som alltid har varit där. Men det har hänt några gånger att dessa missbildning har uppfattats som riktiga benbrott, och läkare har varit nära att gipsa mina faktiskt friska fötter!

2. Jag har en liten fobi för siffran 3, jag får ett otroligt obehag när jag måste göra något tre gånger. Jag skulle aldrig kunna äta tre kex till exempel, det måste vara jämna antal. Fånigt!

3. Jag har svårt för att spara ut mina naglar eftersom min pappa alltid klippte ner mina naglar när jag var liten så att dem altid var jättekorta, på gränsen till att det gjorde ont. Så nu som vuxen tycker jag att det känns lite äckligt så fort jag försöker att hålla dem lite längre.

4. Jag har ett otroligt dåligt morgonhumör. Jag vaknar med en ' what's the bloody point ' attityd men kvittrar i kapp med fåglarna bara jag får mitt kaffe, min frukost och allt annat behövligt.

5. Jag gjorde en mini-Britney våren 2006, klippte av mitt eget hår (ca 3 dm) när jag var full. Inte att rekommendera!!

6. När jag var yngre spenderade jag all min lediga tid åt hund och hästträning. Tävlade agility med min hund Sigge och vi var jätteduktiga! Någon gång i framtiden när jag har tid och utrymme så ska jag ta upp den passionen igen.

7. Jag älskar kaffe och kan dricka det till vad som helst. Min italienska kompis Sara rynkade på näsan när jag för några dagar sedan berättade att jag hade druckit enn cappuccino till min Sunday Roast Dinner. Lamm var det också. Och tydligen ska man inte dricka cappuccino efter kl 9 på morgonen, enligt den italienska traditionen.

Sådär ja! De flesta utav de bloggare som jag följer hade redan blivit utmanade, så jag lyckades inte få ihop sju stycken. Men, jag utmanar då följande...

barajagjohanna
Linn
Victoria
Anglosvensken

No comments: