Tuesday 3 February 2009

Insomniac

Jag känner mig otroligt nöjd med min tillvaro så här mitt i natten. Jag finner ingen ro till att sova men stressar inte över det. Snön ligger vit utanför och gör så att allt är så mycket ljusare. Katterna sitter ute i trädgården och nosar på snön, det är tyst, så tyst.
Jag känner ofta ett lugn på natten som jag inte alls upplever mitt på dagen. Det har något att göra med att jag faktiskt är ganska trött och dåsig, det finns inte tillräckligt mycket energi för att min hjärna ska kunna gå på hyper-hög-varv som i vanliga fall. Jag bara är och njuter av stunden.

Mitt liv är lite smått rörigt för tillfället, jag är sällan hemma om kvällarna och har helt enkelt inte haft tid till allt. Men vad gör det, sådant går alltid att ordna upp i sin tid. Jag har glömt att berätta en sak, jag fick en ny nyckelring förra veckan, för 18 månaders nykterhet. Den är grå och silver och faktiskt riktigt fin.


September 2007, 2 månader nykter förvirrad och fnittrig. Med gult hår under scarfen ,tror jag!

4 comments:

Anonymous said...

Jajamensan, jag bodde på Corsham Street, precis off Brunswick Place off City Road, fram till för bara en månad sedan egentligen - dock köpte min pojkvän lägenhet i sydost förra året så jag har bott mycket där sedan augusti ungefär.

Anonymous said...

Grattis till din nyckelring, det ar verkligen bra gjort. Vilken milestone, det ska du vara stolt over!

Kram

Anonymous said...

Grattis till 18 månaders nykterhet! :)

SW said...

Tack gullisar!