Saturday 14 February 2009

double clubbing tonight

Loppet som jag sprang i morse var roligt! Inte alls särskilt jobbigt. Jag och Elliot har bestämt oss för att signa upp för en halv marathon, vi behöver en ny utmaning. Det känns extra roligt att ha ett gemensamt mål med en kompis som vi arbetar mot tillsammans.


Jag och min runningbuddy Elliot...som förutom runningbuddy också är en utav mina bästa vänner!


Jag har haft en hektisk dag och har precis kommit hem och ätit lite. Nu måste jag dra på mig min lilla svarta klänning, bättra på ansiktet och fixa håret för att sedan bege mig till The Double Club.

Vill önska alla som läser detta en kärleksfull kväll!

2 comments:

Anonymous said...

Yay, vad skönt att höra att loppet gick bra :D och vad roligt att ha en sådan bra kompis att sätta mål tillsammans med.

Hoppas kvällen var fantastiskt rolig!

SW said...

Anna, javisst, allting blir så mkt roligare när man inte är ensam...:)