Monday 9 February 2009

A post in English

I stood in Brixton this afternoon and I cried like a little child in my friend's arms. She held me and I cried, and it felt a little bit better.
She bought me a Calmer Copper Burner and Oil from Body Shop, I am now gonna lit a candle and stare in to it for a while and see if I can get my head to shut up and my inner spirit to speak.

Gosh, somedays it's scary being an alcoholic. Especially when you sort of forget the basic principles that keeps you sober.

1 comment:

Anonymous said...

Haha Ojoj nu fick du mig att minnas också! Mamma gömde också vårat modem men jag lyckades alltid hitta det. Och det var helt SJUKA ställen hon gömde det på så jag måste verkligen letat noggrannt. Till och med min pojkvän fick gömma modemet hemma hos honom för jag surfade för mycket. Tur att det numer inte är så satans dyrt och man kan nörda utan att bli ruinerad iallfall.. Men så är jag inte länge SÅ nördig. Är du ? :D