Monday 9 February 2009

En till utmaning

Det verkar vara utmaningarnas tid......Stina har utmanat mig denna gången!

Uppdraget är att gå in i mappen 'Mina bilder' på din dator. Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet. Visa den bilden i din blogg och skriv något om den. Bjud in sex stycken nya att vara med på utmaningen. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.



Oj, oj, oj - detta kort av mig och Freddy är taget från tiden då jag bodde i Hector House i Bethnal Green, våren 2006. Jag hade precis flyttat isär från pojkvännen som jag varit tillsammans med i fyra år och flyttade in med Ida, Freddy, Anna, Pia och Olle. Här hade jag stylat Freddys hår med en plattång och jag antar att kvällen slutade på något kaosartat vis. Kommer inte ihåg mer än så av någon konstig anledning....

Så - jag utmanar
Ces and the City
Regina
Judith

4 comments:

Judith said...

Oh shit.

Och ajg som precis har omformaterat hela jäkla datorn och alllllllt är borta. Varendaste bild.....men jag ska se om jag inte kan fuska lite för jag har ett gäng bilder i min kamera nu....

Kramisar

Anonymous said...

Den är trevlig den där utmaningen. Bättre än "Vilket är ditt favoritprogram på tv?" liksom.

Anonymous said...

Det var fint att han till höger fotar samtidigt. Blev liv till en redan iförsig livfull bild :)

Jasså du blev också databeroende? Min pappa brukade komma ned i arbetsrummet kl. 04.00 på vardagarna och skrika tills jag gick och la mig. Kunde inte vara ifrån allt ICQ:ande och IRC:ande!

Anonymous said...

ja ja ja, nu har jag gjort'et =) puss