Saturday 14 February 2009

min vän S

Min vän S är tillbaka på heroinet igen. Ush vad ledsen jag är. Hon var en utav de första som jag pratade med, någon som hjälpte mig massor och som jag dessutom har haft väldigt kul med.
Jag är arg och ledsen och förtvivlad på en och samma gång. Jaja, jag ska be en liten bön för henne i natt och hoppas att hon någon gång kommer tillbaka.
Men man blir ju så jäkla shockad.

I morgon ska jag springa mitt lilla lopp för Vday! Det ska bli kul, vi börjar i Battersea Park och springer runt Hyde Park upp till Regents Park.
Sedan på kvällen är det Vday Launch Party på The Double Club . It is Valentines day, och jag är ingen bitter singel. Här ska vi fira kärleken mellan människor. Vad vore vi utan varandra?

Nu ska jag gå och sova, och tänka en eller tusen tankar på S och hoppas att hon på något sätt tar sig genom det här.
/ Sofia xx

3 comments:

Ces said...

Jag vet hur du kanner dig. Jag har en kompis i Sverige som jag kant i 15 ar som ar i samma situation. Jag fick kontakt med henne igen forra sommaren nar hon lag pa behandlingshem och hon hade planer att flytta nagonstans (kanske London eftersom hon har mig har)och borja om pa nytt. Nu har hon forsvunnit och hon svarar inte pa telefon eller mejl sa jag kan bara hoppas pa att hon fortfarande lever.

En stor kram pa dig./C xx

SW said...

Åh gud Ces, jag vet man är helt maktlös...finns inte så mycket man kan göra förens personen i fråga vill förändra sitt beteende! Maila om du vill prata om det sofia_westin@yahoo.co.uk , jag har ju gått i genom skiten själv så om du har något du undrar över så är det bara att höra av sig. Stor kram!

Ces said...

tack Sofia. Jag skickar ett mejl i veckan. Kram xx